Social Items

Pemborong Biskut Tin Didamansara

Kini stor tersebut turut dijadikan kedai untuk jualan runcitan khusus kepada biskut dan kudapan. Sertai Facebook untuk berhubung dengan Rosmawati Mat Zain dan orang lain yang mungkin anda kenal.


Biskut Lejen No 79 Jalan Warisan Bestari 1 Kota Warisan 2021

Tanpa disangka permintaan runcit juga amat menggalakkan dikalangan masyarakat setempat di sana.

Pemborong biskut tin didamansara. Vemma 15 Sep 2021 246pm. Pengedar Pembekal dan Pemborong Biskut Timbang Syarikat kami adalah sebuah syarikat bumiputera yang membekal mengedar dan memborong biskut dalam tin atau biskut timbang untuk peniaga-peniaga runcit pasar malam suri rumah dsb yang terletak di Taman Universiti Parit Raja Batu Pahat Johor. Biskut Lejen merancang menyewa lot kedai hanya bertujuan dijadikan sebagai stor simpanan dan membuka pembelian kepada pemborong sahaja.

Ingat lepas makan laksa nak makanlah sekali habis. NSK Trade City terkenal dengan pelbagai jenis produk yang berkualiti tinggi dan harga berpatutan seperti tin makanan minuman produk penjagaan badan dan bahan pencuci. Lepas Isyak kami pi Keramat pulak laki nak makan sup.

Boleh datang lagi lain kali. 4863 likes 14 talking about this. Kedai biskut old school di kotaraya Kuala Lumpur.

Bisang pandamdamin- tungkol naman ito sa pagbabago sa isang kaisipan dahilan sa natutunan sa mga pangyayaring naganap sa binasa. Dari dulu lagi dah ada. Rosmawati Mat Zain berada di Facebook.

Bonda Sharifah Mariam Kongsi 20 Resipi Biskut Raya Lama Kegemaran Orang Dulu-Dulu. Biskut Tin Borong Runcit - MURAH. Pemborong ANEKA Biskut HALAL.

Pza Iza berada di Facebook. 2907 likes 18 talking about this. HARGA RUNCIT RM2690 sebekas 40-50 pcs bergantung kepada jenis biskut HARGA BORONG 25 bekas RM22 bekas 50 bekas RM1990 bekas 100 bekas RM1890 bekas 250 bekas RM1690 bekas 500 bekas.

Pemborong biskut Johor pemborong biskut timbang pemborong biskut tin pembekal biskut. Kedai yang hujung sekali. Pembekal Biskut TImbang.

Facebook memberi orang kuasa untuk. Tepung Cakra Kembar Emas Bogasari Premium Oriental 5 kg di Tokopedia Promo Pengguna Baru Cicilan 0 Kurir Instan. Pengedar Pembekal dan Pemborong Biskut Timbang.

Biskut-biskut yang dijual di dalam tin ini boleh dibeli secara timbang kati dan diisikan di dalam kertas surat khabar berbentuk sampul. 4034 likes 3 talking about this. Pemborong ANEKA Biskut HALAL is feeling guilty.

Tanpa disangka permintaan runcit juga amat menggalakkan dikalangan masyarakat setempat di sana. 4901 sukaan 6 berbicara tentang ini. Dropship Ke Shopee Lazada Media Sosial.

Syarikat kami adalah sebuah syarikat bumiputera yang membekal mengedar dan memborong biskut dalam tin atau biskut timbang untuk peniaga-peniaga runcit pasar malam suri rumah dsb yang terletak di Taman Universiti Parit Raja Batu Pahat Johor. Biskut-biskut yang dalam balang ni memang evergreen. Setelah meneliti dengan cermat beberapa faktor penting antaranya stok yang keluar terlalu perlahan maka kami memutuskan biskut yang bertanda pada gambar merupakan jenis yang tidak lagi pada kami sehingga ada permintaan yang banyak di masa akan datang.

Hari ini BR hendak bercerita mengenai tin biskut yang terdapat di kedai-kedai pada tahun 1970-an. Pembekal dan Pemborong Biskut Timbang Batu Pahat Johor. Rugilah weii tapi takde rezeki nak wat camner.

Rumah kedai pun vintage. Biskut Lejen merancang menyewa lot kedai hanya bertujuan dijadikan sebagai stor simpanan dan membuka pembelian kepada pemborong sahaja. Kami pembekal biskut tin pada harga borong -MURAH.

Pemborong biskut Johor pemborong biskut timbang pemborong biskut tin pembekal biskut. February 28 2017. Sertai Facebook untuk berhubung dengan Pza Iza dan orang lain yang mungkin anda kenal.

Pemborong Stokin 2 13 Sep 2021 255pm. Premium Dropship Store untuk di Lepaskan Boleh Mencapai Jualan Sekurangnya US 500 - US 1500 Sebulan. Sekali dah sampai sana dia tukar fikiran.

Kini stor tersebut turut dijadikan kedai untuk jualan runcitan khusus kepada biskut dan kudapan. Pembekal dan Pemborong Biskut Timbang Batu Pahat Johor. Pemborong biskut Johor pemborong biskut timbang pemborong biskut tin pembekal biskut.

Pada waktu itu belum ada lagi biskut-biskut yang dijual secara packing seperti sekarang dan jika ada pun tentulah mahal harganya. Kami pembekal aneka Biskut Timbang bagi kawasan Selangor. Biarpun terdapat deretan biskut moden yang berwarna-wani serta rasa disajikan di meja hidangan biskut tradisional seperti Biskut Bangkit Biskut Buah Kana Biskut Kacang Tanah dan.

Hahahakami makan kat kedai Bihun Sup Langgaq. Lokasinya di Lengkok Raja Laut belakang kedai Bormas. Company Info 16 Sep 2021 357pm.

904 likes 6 talking about this. MENJUAL PELBAGAI JENIS BISKUT TIN DAN KEREPEK DENGAN HARGA BORONG. Masa makan terbau cuq udang.

Pembekal dan Pemborong Biskut Timbang Batu Pahat Johor. Dahulu pengusaha kini penghantar biskut raya Seorang pengusaha biskut raya tradisonal di Pulau Pinang terpaksa menggunakan kudrat menghantar sendiri biskut raya kepada pelanggan demi memastikan kelangsungan perniagaan warisan keluarga. 4094 sukaan 1 berbicara tentang ini.

Begitu hebat sekali Gambar Foto Raja Empayar Langkasuka Nusantara yang membawa beberapa bukti seperti cincin watikah keris dan sebagainya kononnya menunjukkan. Tahun ini kami telah berkalaborasi dengan NSK Trade City pemborong yang terbesar di Malaysia. 4570 sukaan 6 berbicara tentang ini.

Business For Sale View All. No 97jalan Permatang batu mukim 11 bukit Mertajam pulau Pinang. Lain kali nak datang balik.

Yang ni pula jumpa di stesen LRT Ampang Park berjualan di ruang legar. Pemborong Biskut Tin Kerepek Mampu Milik.


Biskut Lejen No 79 Jalan Warisan Bestari 1 Kota Warisan 2021


Biskut Lejen No 79 Jalan Warisan Bestari 1 Kota Warisan 2021


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar